12 Ekim 2014 Pazar

Bir şeyin reklamını yapmak istiyorsan iyisi veya kötüsü olmaz.

Bir şeyin reklamını yapmak istiyorsan iyisi veya kötüsü olmaz.
Bu batıl güç hakkı hiç bir zaman istememiş daimi olarak reklamını kötülüklerin anası diye lanze etmektedir.
Bu dünya kuruldu kurulalı böyledir.
Bir çok komplolar düzenlemiş bu komplolarada cahil kişiler alet olmuşlardır.
Günümüzdeki IŞİD komplosu gibi...
Biz Müslümanlar için bizim yaratıcımız Allah diyor ki sizin önderiniz lideriniz Muhammed sas dır.
Bizim liderimizin önderimizin medotunda kelle kesip top oynamak,kadın öldürmek(savaşan müstesna)çocuk öldürmek,ihtiyar öldürmek yoktur.
o zaman bir kitle bunları yapıyorsa o zaman o kitlenin çahilliğinden faydalanıp bu kitleyi bu batıl güçler kullanıyor demektir.
Hicr(39-40) 'Rabbim! Beni saptırdığın için, and olsun ki yeryüzünde fenalıkları onlara güzel göstereceğim; halis kıldığın kulların bir yana, onların hepsini saptıracağım' dedi.
Sad(82-83) İblis: 'Senin kudretine and olsun ki, onlardan, sana içten bağlı olan kulların bir yana, hepsini azdıracağım' dedi.
Mesele kamuoyunu elde etmek ve şeytanı doğrulamak.

----------------------------------------------
Sene doksanlarda cahiliyeden yeni gelmiştim İslamiyete .Bu aralarda Yugoslavyada Müslümanlara karşı savaş oluyordu. 
Bunu seyrettikçe kahroluyordum.Yol yordam bilsem savaşa gideceğimi dillendiriyordum.
Arkadaşın biri dedi ki hadi çiddiysen gidelim dedi bende tamam dedim.Akşam 11 sıralarında kalktık gittik roderdama orda organize ediyorlarmış.adamlarla konuştuk iki üç gün sonra gidesiye anlaştık.
Ordan geldik yakınlarımızla vedalaştık bu arada büyük alimler bizlerle konuşup olayı anlatmak istiyor ve bizi vazgeçirmek için konuşuyorlardı ama anlayan kim!!!kızıp köpürüyordum ağzıma geleni sayıyordum.Fakat benim algılama sistemim biraz zayıf idi arkadaşın ki kuvvetli.
Ona dedim ki sen anla dinle sonra sen ne dersen o olsun dedim.
Alim kişi ona demiş ki orada savaş bittikten sonra ABD bayrağı dalgalanacak sizlerde bu İslamiyete fazla yardımcı olamayacaksınız.Arkadaşta dediki tamam gitmiyoruz.
O zaman tamam dedim de daha yeni yeni anlıyorum o arkadaşı.
O gün bu gün dür bu islamiyetin hakimiyeti için çalışırız tam yirmidört sene oldu.
Hem öğrenip hem öğretiriz.
Bu İŞİD deki adamlarda çoğu benim eski durumum gibi baştaki lider konumundakilerin planı başka alt tabakadakilerin planı başka.
Bir toplum nefislerindekileri değiştirmedikçe Allah o toplumun halini değiştirici değilim. Rad-11

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder