19 Aralık 2015 Cumartesi

Bir iş yapacağin zaman öncelikle Aklına danışırsın...

Bir iş yapacağin zaman öncelikle Aklına danışırsın öyleyse aklın içindeki önbilgiler doğru olsun ki hedefine varasın.
O Zaman o önbilgileri doğru alacaksın.
1-Önbilgileri doğru alabilmen için seni yetiştiren ebeveynlerin önbilgisinin doğru olması lazım.
2-Eğer ebeveynlerdeki yanlış veya bozuldu ise akılbaliğ olduktan yani kavrama ve algılama yeteneği olgunlaştıktan sonra kendini sorgulayacaksın.Ben kimim.nereden geldim.ne yapacağım,nereye gideceğim gibi sorularla.
Ben kimim ?
Ben bu kainatta bulunan mahluklardan bir cins olarak İnsan cinsindenim.Bu kainata baktığım zaman bütün her şeyin insan cinsinin emrinde olduğunu görüyor ve bu kainatın yaratıcısı ile iletişime geçmek istiyorum.(Kendi kendine oluşmuş bir şey olmadığına göre)
Ebeveynimdeki önbilgi tozlu bozuk olsada kaide gereği iki şeyin arasında aracı diye bir şey olduğunu düşünüyorum.
o zaman beni yaratanla benim aramda bir aracı olması lazım.Bu aracıda Kaide gereği sonuncusu olması  lazım.Bu aracının getirdiği kontratta şartlar olması lazım ve dolayısı ile benim bu kontratı okumam lazım.
İnsanlık bu aracının peygamberler olduğunda mutabık, sadece ihtilaf var aralarında oda nefisten kaynaklanıyor.
Realite gereği sonuncusunun kontratını okuyalım ve hayatımızı yönlendirelim.
Sonuncusunu okuduğumuzda şu aşağıdaki neticeler çıkıyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder